دانلود بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Fable Anniversary برای XBOX360

Fable Anniversary | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Fable Anniversary برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۴/۰۱/۳۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی: XBOX360
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع دیسک: دی وی دی کامل
تصویر سازی: (ISO (XGD3
زبان بازی:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم بازی: ۷٫۴۹ GB

نقد و بررسی بازی :

بازی Fable Anniversary نسخه بازسازی شده عنوان Fable: The Lost Chapters می باشد که به تازگی توسط کمپانی Microsoftبرای کنسول های XBOX360 منتشر شده است. Fable اولین بار در سال ۲۰۰۴ برای کنسول XBOX وارد بازار های جهان شد و توانست لقب یکی از بهترین بازیهای RPG تاریخ را به خود اختصاص دهد. قهرمانان معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول قهرمان هایی هستند که از همان زمان تولد قهرمان به دنیا می آیند و دسته دوم قهرمان هایی هستند که طی مرور زمان به یک قهرمان تبدیل می شوند. قهرمان بازی Fable هم جزو همین دسته دوم می باشد. البته انتظار نداشته باشید که هر کاری خواستید بکنید و آخر سر هم به یک قهرمان تبدیل شوید. تمامی اعمال شما در طول بازی در شکل گیری شخصیت شما نقش دارند. درست مانند کودکی که باید تربیت شود کاراکتر شما هم باید به خوبی توسط خود شما تربیت شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

با انجام دادن اعمال خوب و شایسته و کمک به دیگران می توانید از کاراکتر خود یک قهرمان بسازید و یا برعکس او را به یک انسان نا شایست و شیطان صفت تبدیل کنید. در میان جنگل های انبوه Albion در دهکده Oakvale پسری معروف به Chicken Chaser زندگی می کند که بیشتر وقتش را صرف پروراندن رویاهایی که او را یک قهرمان نشان می دهد می کند. در صورتی که نمی داند در تقدیر او چه چیزهایی نوشته شده است. قهرمان ما که البته در طول بازی اصلا حرف نمیزند زندگی خوبی را در دهکده Oakvale دارد. همه چیز به خوبی پیش می رود تا اینکه دهکده مورد حجوم افراد ناشناسی قرار می گیرد و به یک باره همه چیز نابود می شود. قهرمان داستان تک و تنها در دهکده سرگردان است تا اینکه به کمک Maze به گروه Guild ملحق می شوید و در آنجا توسط Guild Master با انواع فنون جنگی آشنا می شوید و راه زندگی خود را پیدا می کنید. آزادی عمل شما در این بازی به اندازه کافی زیاد است و باعث می شود هر چه بیشتر از بازی کردن لذت ببرید. شما می توانید اسلحه و آیتم های مختلف خرید و فروش کنید، می توانید به سلمانی رفته و قیافه خود را به هر حالتی که می خواهید در بیاورید، خانه بخرید و دل دختران را بدست آورید. رشد کنید، اگر جایی بین دو نفر دعوایی بود این کار شماست که تشخیص بدهید که حق با کدام طرف است و طرف حق را بگیرید یا نا حق را، از خانه ی مردم آیتم هایی را که می خواهید بردارید و در نتیجه با گاردها درگیر شوید. در کل اگر یک RPG باز حرفه ای هستید به هیچ وجه Fable Anniversary را از دست ندهید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Fable Anniversary برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fable Anniversary برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fable Anniversary برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fable Anniversary برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fable Anniversary برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fable Anniversary برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fable Anniversary برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۸ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Lionhead Studios


Handsome Boy

فانیها

91773382717794384006.gif 91773382717794384006.gif 91773382717794384006.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: